Skip to main content

Daniel Guiza Bintang Euro 2008 Bakal Beraksi dalam Skuad Johor

Skuad bola sepak johor pada musim depan dijangka hebat dan bertambah tambah hebat jika Daniel Guiza betul betul akan menandatangani kontrak bersama johor walaupun secara pinjaman. wah.. terbaiklah.

Kenal tak siapa Daniel Guiza? Daniel Guiza yang beraksi untuk pasukan Getafe FC merupakan sebahagian dari pasukan Sepanyol yang pernah menjuarai kejohanan Euro pada tahun 2008.

Berikut adalah petikan dari espnstar.my
Johor bakal menandatangani bekas pemain kebangsaan skuad Sepanyol, Daniel Guiza minggu ini.
Johor FC yang musim depan dikenali sebagai Johor telah mengadakan rundingan dengan Guiza untuk mendapatkannya secara pinjaman selama satu musim.
Daniel Guiza yang beraksi untuk pasukan Getafe FC merupakan sebahagian dari pasukan Sepanyol yang pernah menjuarai kejohanan Euro pada tahun 2008.
Beliau akan berada di Johor pada hari Khamis ini untuk mengesahkan terma dan syarat peminjaman di Johor FC.
Menurut setiausaha Johor, Suhairi Hashim, beliau mungkin pemain import termahal di Malaysia kerana nilai marketnya lebih dari 2 juta Euro.
Selain itu, penyertaan Safiq Rahim, Aidil Zafuan, Zaquan Adha, Muslim Ahmad dan Azmi Muslim dalam pasukan Liga Super itu juga bakal diumumkan minggu ini.
Sumber-sumber juga mengatakan Norshahrul Idlan Talaha 90 peratus hampir pasti akan beraksi untuk Johor musim depan walaupun baru-baru ini Kelantan FA telah menolak rayuan penyerang itu untuk berpindah.
Persatuan Bola Sepak Negeri Johor telah menghantar surat kedua kepada Kelantan FA menawarkan pampasan untuk menebus kontrak Norshahrul.
Goodluck johor. untuk KFA please..please....buat sesuatu..

Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.