30 October, 2012

Dato' Lee Chong Wei Lawan Badminton Dengan 100+ Orang Serentak

Filled under:

Lee chong wei bermain badminton dengan 100+ orang serentak? Pergh.. pemain badminton No1 negara dan dunia ni memang hebat.

Lin Dan kalau tengok mesti Lee chong wei main dengan 100 orang serentak ni memang gigit bulu tangkis la jawabnya.. huhu.

Angka sebenar yang bermain badminton bersama dato lee chong wei masa tu berapa nak pasti, aku tibai je 100+ sebab dalam video tu nampak ramai. Macam mana la eh dia dapat stamina untuk beat 100+ tu eh. Aku rasa inilah rahsianya 100+

Jom saksikan Lee Chong wei main badminton dengan 100+ orang serentak








Haha, iklan je tu.. tapi betul la kan dia main dengan 100 serentak. :p


0 Comments: