Skip to main content

Traffic SEO Tanduk Lembu Korban

Minggu ini aku bermain main dengan keyword seo bermusim, alhamdulilah, trafik bagaikan Tanduk Lembu Korban berjaya di hasilkan.
seo bermusim
Tanduk Lembu Korban
Lagipun aku pula dah lama tak ping entry di Apesal. Merajuk kah aku dengan apesal?sebabnya dan punca tidak dapat aku nyatakan di sini. Selalunya apesal lah yang menjadi top traffic source untuk blog ini.

Baru baru ini admin apesal ada email aku (nak pujuk aku le tu) untuk submit entry di apesal sebab dah lama tak submit. Tetapi ego mengalahkan segalanya, aku biarkan dia. biasalah lelaki. aku delete je email tu. Merajuk aku tak abis lagi. so admin apesal.com, talk to the hand ok (demand).

Berbalik pada seo bermusim di atas, teknik ini amat berkesan untuk memperoleh traffic free dari google, walaupun entry itu ada sebaris ayat dan sekeping gambar. Keyword yang akan digunakan mestilah suatu yang pasti orang cari pada minggu itu atau waktu itu.

Contohnya Keyword: Malaysia vs Hongkong , Harimau Muda vs Vietnam news paper cup, live streaming dan macam macam lagi.

Blog aku ini tak la sehebat macam blog korang, tahun 2012 ini aku kembali mengalami zaman kejatuhan traffic akibat banyak sangat expirement yang aku buat dengan blog ini. huhu. tukar template dah lapan ratus kali. kena banned, malware, dan macam macam lagi. huhu. tapi alhamdulilah, orang cakap pengalaman tu penting. Belajar dari pengalaman kan.









Comments

wah biar btl trafiic seo ni. byk sungguh org cari
ecadwinkyasha said…
demand2 pun,widget apesal mc kt blog ko mal....hahaha XD.

main jgn xmain... :P

sebab ko main seo,eca hadiahkan klik2 nuff satu :D
Anonymous said…
wah terer main dn seo eh hehe
Unknown said…
caya laa bro :D
Unknown said…
hebat..boleh ajar gua :)
iAmCekbolat said…
huyoo . masta seo .
zool said…
pergh memang hebat . lebih 1K traffik tu
Hazmin Hamudin said…
Trafik tanduk lembu yang hebat... Nanti nak raya korban lagi banyak trafik macm ni nanti n. Hehe
Unknown said…
Minggu depan pun musim korban lembu .. =)
aliza said…
tahniah lah, akak setakat baca tapi masih x faham2 teknik seo nie,..
boni kacak said…
aku ingat aku je yang merajuk dengan apesal.hehehe

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.