Skip to main content

Special Blogger to Review

Asalamualaikum..hari nih aku rasa terdetik nak me'review' blog orang.  Ini kali pertama aku me'review' untuk tahun 2012, setelah blog Dunia Kyra dan Hazaika Zulkafli (kini berubah wajah)  yang aku review pada tahun lepas.

Ingat, review ini bukan hendak menjatuhkan, mematahkan, atau mem'pleot' kan pemilik blog yang aku review, tetapi hanyalah sekadar untuk mengukuhkan ukuwah antara blogger disamping nak menaikkan semangat blogger itu sendiri.

Special Bloggers to Review kali ini adalah....

disiniadaceritera.blogspot.com
Header

Jom kita berkenalan dengan pemilik blog ini. Nama Pena blogger ini ialah cik Liniey Nor yang berasal dari Kelantan. Untuk pengetahuan semua, beliau ni adalah otai di Kotak Fibox, sebab on Fibox ja, ada ja muka dia dalam tu.

Menurut beliau, Blog itu di wujudkan pada 2.01.2012. hasil pemerhatian aku yang membuat liputan di blog beliau, konsep penulisan yang di serapkan dalam blog itu ialah bercirikan Personal Blog.

apa yang istimewa nya di dalam blog itu bagi aku ialah, ada pelbagai Tips, Info, malah Hiburan.  ada juga tutorial yang hangpa boleh cuba.


dengan sikap yang boleh di katakan agak mesra, beliau juga bercita cita untuk menjadi juruhebah radio. melihat keramahan beliau di Kotak Fibox, cuba hangpa bayangkan kalau Fibox tu boleh mengeuarkan suara.dah tentu tentu, suara dia ja keluar.hehe

Dengar citer, dia baru ja tamat sekolah dan merupakan pelajar yang cemerlang di sekolah beliau.

dan sedikit komen, 
teruskan berblog dan post cerita yang best!!
seperti biasa, jangan takut nak letak Button Read More.hehe






Fan Page.Like Jgn Tak Like..

Ukuwah Fillah ^^

Comments

Ayue Rejaluddin said…
hehhehhehe....
ayat last yg mahal tu....
amboi,liniey da dlm nie..ni nk kna gtau ni..
IamJoonet said…
pandainya abang seniot beqi nasihat na..
Akemal said…
hahaha...nasihat la sangat.
Zack Hazze said…
liniey...warghhh...best laa...
Liniey Nor said…
errr haha mekacih merah...:)bebetul upenya kau nk review..hahaa
zack:hehe
Akemal said…
mesti la bst!!!
betul betul la ni...ingat aku melawak ka..huhu.. nak review sapa pulak lepas ni ek...

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.